torsdag 23. september 2010

Pappapermisjon

Denne uken har jeg startet på pappapermisjonen som jeg skal ha i ti uker. Det er kjempekoselig å være hjemme med Mia på snart 10 måneder. Vi leker, synger og koser og har god tid til hverandre. Mia leker også godt alene og sover lenge om dagene, så jeg har noe mer tid nå enn tidligere til å studere.
Skriver nå på oppgave om datateknologi og tekstbehandling og lager mitt eget klasserom på Moodle. Rommet tenkte jeg skulle ha hovedvekt på læringsstrategier, kritisk tenkning og lesing på nett. Tanken er at jeg også lager et slikt rom i Fronter når jeg er ferdig med Moodle-rommet.

2 kommentarer:

  1. Høres veldig spennende ut det du studerer. Lykke til med studeringen og kos deg masse med familien.

    Trine :)

    SvarSlett
  2. Takk for sist og tusen takk :). Koser meg masse her hjemme. Ellers har det vært veldig spennende med studiet hittil. Har allerede bestemt meg for å ta IKT og læring 2 slik at jeg får et grunnfag i emnet.

    SvarSlett